joga, Racibórz, Raciborz, Wodzisław, Śl., Śląski, Rybnik, tańce, tańce, w, kręgu, taniec, towarzyski, taniec, brzucha, zdrowie, rekreacja, ćwiczenia, na, kręgosłup, kondycja, fizyczna, studio, tańca, szkoła, tańca, Wolska, Kurakiewicz, Foryś, Tabor, Jegerska, Kowalczyk, Fita, Rączka, Stanik, odchudzanie, astrologia, struny, głosowe, chrypka

Strona glowna

Marzena Kurakiewicz


       Jogą zainteresowałam się z powodu problemów zdrowotnych i doświadczyłam jej skuteczności na samej sobie.
       Od wielu lat ćwiczę jogę wg B.K.S. Iyengara i czuję się coraz lepiej.
Ukończyłam kurs Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością fitness-ćwiczenia psychofizyczne w oparciu o system ćwiczeń hatha jogi organizowany przez Klub Uczelniany AZS Politechniki Częstochowskiej. Nr kursu nadany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki 240/R/AZS/Ś/Fit-ćw.psych/2010.

Zapraszamy na zajęcia "Jogi dla kręgosłupa". Ćwiczenia dostosowane są do możliwości osób uczestniczących w zajęciach.
Ponadto zajęcia odbywają się w dwóch grupach (początkującej i średniozaawansowanej).

Korzyści wypływające z ćwiczeń ruchowych:
  • odżywianie kręgosłupa
  • poprawa ruchomości w stawach
  • poprawa pracy narządów wewnętrznych
  • wzmocnienie zwiotczałych mięśni osłabiających pracę kręgosłupa
  • niwelowanie bólów głowy wynikających ze stresu

    Ponadto ćwiczenia ruchowe:
  • łagodnie rozciągają kręgosłup
  • znoszą napięcia i przykurcze mięśniowe
  • łagodnie rozciągają mięśnie i stawy
  • powodują przypływ energii (sił witalnych)

    Relaks przy muzyce pozwala na zachowanie równowagi w codziennym życiu.      

    Bożena Wolska


            Od młodości cierpiałam na bóle w odcinku lędźwiowym. Codzienne wstawałam rano obolała, sztywna – mimo młodego wieku – z trudnością się ubierałam. Komplikowało to moje życie zawodowe i prywatne. W roku 1999 trafiłam na zajęcia „Jogi dla kręgosłupa” wg B.K.S. Iyengara. Już po kilku zajęciach stan moich pleców znacznie się polepszył. Nauczyłam się jak wstawać rano, jakie niezbędne ćwiczenia powinnam wykonać aby pozbyć się uczucia sztywności i bólu, i przygotować ciało do całodziennej pracy.
          Moje własne doświadczenia z jogą spowodowały, że w 2005 roku zapisałam się na kurs nauczycielski jogi aby uzyskać prawo do nauczania innych i zdobyć wiedzę, która pozwoli mi dobierać pacjentom odpowiedni zestaw ćwiczeń stosowny do schorzenia.
    Ukończyłam kurs Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością fitness-ćwiczenia psychofizyczne w oparciu o system ćwiczeń hatha jogi organizowany przez Klub Uczelniany AZS Politechniki Częstochowskiej. Nr kursu nadany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki 240/R/AZS/Ś/Fit-ćw.psych/2010.

          Ponieważ doświadczyłam na sobie działania ćwiczeń z jogi, pragnę zachęcić wszystkich: zarówno tych którzy mają podobny problem zdrowotny, jak i tych, których praca czy styl życia powodują, że kręgosłup ich jest w stresie i bezruchu, do zapoznania się z „Profilaktyką kręgosłupa”.
          Serdecznie zapraszam na nasze zajęcia.(studiovis@op.pl)

  • TRZYMIESIĘCZNY KURS
    „ZAJĘCIA JOGI DLA KRĘGOSŁUPA Z MUZYKOTERAPIĄ”
    DLA DZIECKA (RODZIC GRATIS) zapisy trwają


    Lato 2017 - Joga na Mazurch

    SOBOTNIE WARSZTATY JOGI KRĘGOSŁUPA 2016/2017

    Ferie Rodzinne z Jogą i tańcami w Srebrnej Górze 15-22.01.2017

    Zapisy na zajęcia

    Joga dla kręgosłupa

    Poranne Tańce w kręgu

    Tańce w kręgu GALERIA

    "Warsztaty Nowy ciekawy 2017rok - STWÓRZ SWOJĄ MAPĘ MARZEŃ"

    Warsztaty „Aktywny głos” "Obudź ciało"

    Warsztaty „Żyj zgodnie z siłą Księżyca”

    Konsultacje i porady psychologiczne dla rodziców z małymi dziećmi

    Terapia indywidualna

    Warsztaty bębniarskie